Ve firmě Inkapo (energetický specialista) jsme viděli, že dříve vytvořený firemní web o programu Nová zelená úsporám dobře funguje. Proto jsme se rozhodli rozšířit portfolio o další microsite. Jejím zaměřením je produkt PENB (průkaz energetické náročnosti budovy).
Nutnost vyniknout mezi extrémně početnou konkurencí
Průkazy energetické náročnosti budovy mohou zpracovávat pouze energetičtí specialisté, kteří k tomu mají oprávnění od ministerstva. V republice je jich několik stovek. Postupem času se na trhu vytvořil opravdu extrémní tlak na ceny průkazů. Bohužel, celá řada „specialistů“ nepracuje tak, jak to vyžaduje zákon (neprohlédnou nemovitost, nepracují s výkresy a dalšími podklady atd.). Díky tomu mohou nabídnout extrémně nízké ceny. Cílem proto bylo:
- jasně odlišit vlastníka webu,
- sdělit, co je u průkazu opravdu důležité,
- vysvětlit, kdy se průkaz zpracovává,
- generovat relevantní poptávky.
Konverzní poměr 6 %
Konkurenční weby jsou většinou jednodušší prezentace, které akcentují především nízkou cenu a rychlé zpracování. Proto jsme se vydali odlišnou cestou. Ceny na webu vůbec nejsou prezentovány. Návštěvníci jsou však podrobně informováni o tom, jak se produkt zpracovává, co je u něj důležité, na co dát pozor a také jsou na webu přehledně prezentovány realizované zakázky.
Díky tomu vykazuje tato produktová mikrostránka vysoký konverzní poměr 6 %. To znamená, že ze 100 návštěvníků 6 odešle poptávkový formulář.