Říká se, že značka je to, co zůstane, když vám shoří továrna. Prestižní agentura Kantar Millward Brown zveřejnila žebříček nejhodnotnějších značek na světě. Jejich celková hodnota meziročně vzrostla o 8 procent a dosáhla 3,6 bilionu dolarů.
Na prvních místech technologické firmy
Google, Apple, Microsoft, Amaton, Facebook, AT&T, Visa, Tencent, IBM a McDonald´s. To je první desítka, kterou svým oborem narušuje pouze fastfoodový gigant.
Kompletní žebříček a studie
Všechna data jsou v interaktivní podobě k dispozici online, včetně online publikace plné infografik a komentářů. Není překvapením, že v podstatě všechny významné značky důsledně využívají v rámci komunikace možnosti svých archetypů. Využití tohoto nástroje však není doménou pouze velkých firem. Výborně je mohou aplikovat i malé lokální firmy. Značku je nutné správně uchopit. Zdaleka však nejde jen o logo. Důležitý je celý příběh značky, jak je prezentován a jak je nastaven celý marketingový mix.
Další informace k tématu: