Marketingové konzultační služby
Mluvit srozumitelně o složitých věcech je umění.
- Albert Einstein
Máte pořád plné ruce práce, ale výsledky by mohly být lepší?
I menší, ale chytré kroky Vám výrazně zvýší tržby.
- Víte, kdo skutečně jsou Vaši zákazníci a odkud k Vám přicházejí?
- Máte kompletně vyřešenou marketingovou komunikaci?
- Znáte svou konkurenci a komunikujete lépe než ona?
Pokud jste alespoň jednou odpověděli záporně, je možné, že nové klienty můžete získat i bez jediné koruny utracené za reklamu.
Marketingový mix
Položte solidní základy a stavte na osvědčených přístupech 4P a 4C.
Marketingový mix
Marketingový mix je užitečným nástrojem. Umožňuje pochopit základní kategorie, které vedou k úspěchu na trhu.
4P
V klasickém pojetí má 4P: Product, Price, Promotion, Place - česky produkt, cena, propagace, distribuce. To jistě není žádná novinka, ale takovýto systémový přístup umožní položit alespoň nějaké základy pro efektivní fungování a růst firmy.
4C
V modernějším pojetí jde o 4C: Customer, Cost, Communication, Convenience - čili zákazník, náklady, komunikace a dostupnost. Tento přístup je vlastně inverzní ke 4P. Všimněte si, že kde byl produkt, je zákazník. Nejde o přístup "tady máš a kup".
Firmy, které tento přístup využívají, mají klienti rádi. Protože jsou lepší než ostatní. Jak na tom jste Vy?
Zákazníci
Poznejte je ještě lépe a vydělejte více!
Segmentace zákazníků
Tento přístup umožňuje zaměřit se cíleně na určité skupiny klientů. Ty se od sebe liší, jsou dostatečně velké a v čase alespoň trochu stálé. Díky segmentaci máte lepší přehled o tom, kdo přináší nejvíc zisku, kdo generuje nejvíc tržeb a které skupiny jsou minoritní.
Tato analýza není zbytečný luxus. Je to nezbytný základ.
Značka
Klienti si zapamatují a vyberou právě Vás.
Způsob komunikace a volba archetypu
Možná jste si v duchu už tuto otázku kladli: jak to, že si vyberu právě tuhle čokoládovou tyčinku a ne jinou, když je jich ve stojánku u kasy tolik? Roli hrají vlastní produkt a jeho vlastnosti (chuť, velikost, cena, atd.). Mimořádně důležitým aspektem je však i využití marketingových archetypů.
Většina firem to nedělá, ale ty nejúspěšnější ano. A právě díky tomu jsou tak úspěšné!
Možná nebudete věřit
jak skvělých výsledků můžete dosáhnout díky lepšímu marketingu