Počátek nového roku pro řadu lidí znamená nová předsevzetí. Je skvělé, když na sobě chceme pracovat, má to smysl. Je však důležité, aby nám to vydrželo a nezůstali jsme jen u plánů. Mnoho z nás se změnami k lepšímu začne, ale jak říká Petr Ludwig, jejich přílišnou razancí vyděsí slona, na kterém jedou. Slon (tedy vaše vůle) pak už nedokáže překonat překážku, kterou jste před něj postavili.
Dejme si menší, ale reálné cíle. Mějme je pořád na očích. A uvědomme si, proč je chceme dosáhnout. Nehledejme výmluvy, ale snažme se být lepší. V první řadě nejde jen o byznys. Jde o to, jakými budeme lidmi. Vystupujme z komfortní zóny, abychom si při pohledu zpět mohli říct, že lépe už jsme to nedovedli. Proč?
Protože jste to, co děláte. Ne to, co říkáte, že děláte.
– Marie Forleo
Zkrátka přeji vám všem, kdo jste zavítali na stránky Marketing Mind, do nového roku jen vše nejlepší. Nejbližší akce, na které se můžeme potkat, je konference Osobní růst 2019 (27. ledna, Praha, kino Lucerna). Těším se na viděnou!