Pro japonského výrobce průmyslových robotů a systémů pro automatizaci FANUC jsem v agentuře MarketUP navrhoval a řídil multikanálové komunikační kampaně – i online reklamu. Ta pokrývala jak PPC reklamu ve vyhledávání, tak bannerovou reklamu i remarketing. Kromě toho jsme založili oficiální český účet FANUC na Facebooku i YouTube a Google+. Pomyslnou třešinkou na dortu je obsahový web FactoryAutomation.cz, o kterém
FANUC Robotics & Factory Automation
Založit a spravovat účet na sociálních médiích pro nadnárodní B2B firmu byla opravdu výzva. Než jsme začali na firemní weby přivádět návštěvníky, museli jsme nejdříve provést jejich analytické zhodnocení a navrhnout alespoň dílčí úpravy tak, aby se co nejvíce navýšil konverzní potenciál.
Budování značky i reklama v přesný čas
Bannerová kampaň měla za cíl šířit povědomí o značce a produktech, zatímco PPC reklama ve vyhledávání byla zaměřena na oslovování potenciálních zákazníků přímo v momentě, kdy daný produkt či produktovou skupinu hledali.
Magazín o robotice FactoryAutomation.cz
Koncept komunikace jsme se snažili uchopit i trochu netradičně. Vybudovali jsme magazín Factory Automation. O jeho existenci psaly například i Marketingové noviny. Cílem webu je seznamovat širší i odbornou veřejnost s problematiku robotiky a automatizace.