Pro Altus Software jsem vedl multikanálové online reklamní kampaně

Multikanálové reklamní kampaně pro Altus Software

Pro Altus Software jsem jako konzultant v Market UP řídil PPC kampaně ve vyhledávání i bannerové a remarketingové kampaně. Trh informačních systémů je vysoce konkurenční, přesto se podařilo dosáhnout velmi zajímavých výsledků. Již od prvního měsíce klient šetřil desítky procent nákladů, které dříve vynakládal na média.

Imageové kampaně

Pro budování povědomí o značce Altus Software, respektive informačním systému Vario, jsme použili několik sad bannerových reklam. Pro tohoto klienta jsem pracoval mimořádně rád, protože informační systémy jsem řešil ve své disertační práci, a tak mi toto téma bylo velmi blízké.

Reklama ve vyhledávání

Reklamu ve vyhledávání jsme spustili v systémech Google AdWords a Seznam Sklik. V provozu jsme měli jak značková, tak neznačková klíčová slova. Výkon reklamy se postupem času neustále zvyšoval. Díky tomu byly náklady na konverzi (lead, který projeví zájem o produkt) nižší a nižší.

Remarketing

Remarketing je formou reklamy, která se zobrazuje vybraným publikům. Může jít například o lidi, kteří na webu strávili hodně času, prohlédli si hodně stránek, ale nakonec firmu nekontaktovali.

Pokud máte i Vy zájem o online reklamu, kontaktujte mě.