Firemní web o dotačním programu Nová zelená úsporám

Firemní web o dotačním programu Nová zelená úsporám

Tvorba webových stránek Nová zelená úsporám INKAPO vyšla z potřeby firmy oslovit nové zákazníky pomocí responsivní microsite.

Původní firemní web byl doplněn o novou microsite

Původní web, který firma stále používá, pochází z roku 2010 (www.inkapo.cz ↑). Postupem doby si díky optimalizaci pro vyhledávače (SEO) vybudoval skvělé pozice ve výsledcích vyhledávání. Bohužel, technologicky již stránky trochu zaostávají za nejnovějšími trendy. Přesto jsou velmi rychlé. Rozhodovali jsme se proto, zda vybudovat web nový a nahradit jím ten původní, nebo dokud to půjde těžit z jeho silné pozice a doplnit o nový web, který bude sesterský.

Nový firemní web o dotačním programu NZÚ

Přistoupili jsme proto k vytvoření microsite, která má tyto základní úkoly:

  1. Informovat lidi o tom, co je program Nová zelená úsporám
  2. Za velmi krátkou dobu musejí lidé zjistit, zda je pro ně program vhodný
  3. Web musí informovat o službách energetického specialisty a důvěryhodně je prezentovat
  4. Konverze = kontakt firmy buď odesláním formuláře, e-mailem nebo telefonicky (tj. zaslání poptávky)

Výsledek

Výsledkem je konverzní internetová prezentace (míra konverze odeslání formuláře pro zdroj organic = 2,1 %), na níž postupně dochází k budování rozmanitého obsahu. Ten dokonce přebírá i prestižní stavební web Estav.cz. Do příspěvků jsou vkládána i názorná videa (pocházejí z YouTube) či prezentace (Slideshare).

Blog, referenční zakázky i průběh spolupráce přehledně

Na všech místech webu má návštěvník možnost firmu rychle kontaktovat různými způsoby. Postupně se rozšiřujícími sekcemi jsou Blog a Příběhy klientů. Tyto kategorie mají za cíl rozšiřovat i prohlubovat obsahovou základnu tak, aby byl web zajímavější jak pro návštěvníky, tak pro vyhledávací roboty (Google, Seznam, Bing, …).

Novinky/blog postupně rozšiřují a zkvalitňují obsah webu. Dochází k vhodnému propojení i s dalšími informačními kanály.
Novinky/blog postupně rozšiřují a zkvalitňují obsah webu. Dochází k vhodnému propojení i s dalšími informačními kanály.

Web je připraven pro provoz z online reklamních kampaní

Prezentace si postupně buduje pozice ve vyhledávačích. Pokud by to bylo nutné, je připravena na provoz z PPC kampaní ve vyhledávačích i bannerovou reklamu. Stránky jsou vhodně propojeny pomocí hypertextových odkazů jak s původním firemním webem, tak i s ostatními novými produktovými weby. Ty vznikly proto, že se tento pilotní projekt osvědčil.

Pokud potřebujete vytvořit firemní web nebo chcete zvýšit výkonnost toho stávajícího, ozvěte se.