Po více než 2 měsících příprav byl v Českém Krumlově v říjnu spuštěn nový projekt: Letohrátky s batolátky ↑. A Marketing Mind byl u toho. Letohrátky jsou kurz pro batolata od 1 do 3 let. Kurz podporuje jejich zdravý rozvoj tím, že děti během výuky zapojují všechny své smysly.
Od loga po reklamu na Facebooku
Spolupráce s klientem byla komplexní. Od konzultací podnikatelského záměru přes tvorbu loga, webu, tištěných podkladů (CD, sešity, plakáty, letáky) až po reklamu na Facebooku. Cílovou skupinou značky jsou maminky na rodičovské dovolené a vše se točí kolem dětí a jejich vývoje. Tomu odpovídá zvolený typ písma v logu, barvy i postavička lišáka Filípka, který děti provází celým kurzem.
Pro projekt, na němž se podílel i pražský ateliér Fast films, se podařilo zajistit podporu místních respektovaných osobností (dětští lékaři, pedagogové aj.). Toho jsme využili jak pro zdůraznění na webu, tak i při reklamní kampani na Facebooku.
Grafické práce zahrnovaly i přípravu potisku CD a tzv. tvořivého sešitu, kde si děti mohou vybarvovat omalovánky a zároveň tam jejich maminky mají k dispozici říkanky a básničky.
Cíle? Splněny
Během 3 týdnů byla prakticky naplněna kapacita kurzu (45 dětí), řada jich je již zapsána i do zimního běhu (začátek na konci ledna 2018). Spolupráce s klientem byla fantastická a jsem za ní moc rád. O to víc mě těší, že radost je oboustranná!
Potřebujete také pomoci s rozjezdem projektu? Dejte mi vědět!