Marketingových akcí je během roku celá řada. V Praze však 8. listopadu proběhne konference Lovebrand. Proč zmiňuji právě tento event? Protože jej organizuje GrowJOB institute, za nímž stojí Petr Ludwig – autor bestselleru Konec prokrastinace. Společným jmenovatelem aktivit Petra Ludwiga je, že stojí za to. Proto mám v kalendáři 8. listopad rezervován právě pro tuto akci.
Cílová skupina
Konference je určena pro lidi, kteří chtějí poskytovat lepší služby a/nebo být lepším zaměstnavatelem. Co to konkrétně znamená?
Dozvíme se, jak:
- být lovebrandem pro zákazníky a klienty
- si udržet věrné zákazníky
- působit jako odpovědná značka
- se mění klienti a co je pro ně důležité
- být lovebrandem pracovního trhu
- nadchnout zaměstnance pro vizi firmy
- mít úspěšný HR marketing
Program a řečníci / přínos
Celkem se slova ujme 8 osobností, které mají co říci. Mezi nimi budou
Anna Šenk
Ondřej Krátký
Zuzana Kadecká
Michal Musil
Anna Knotková & Petr Liko
Josef Dvořáček
Eliška Novotná & Ladislav Onderka
Kateřina Hašková
a další.
Občerstvení je samozřejmě zajištěno, stejně jako záznam přednášek ve Full HD pro registrované posluchače. Cenný je především networking, protože na akci potkáte 350 lidí, kteří jsou naladěni podobně jako vy.
Věřím, že se na konferenci uvidíme, Marketing Mind se rozhodně účastní.
Termín a místo konání
Akce proběhne 8. listopadu 2018 od 17:00 do 22:00 v pražském kině Dlabačov.
Kde získat vstupenky
Všechno je k dispozici na webu love-brand.cz/konference/. Pospěšte si, early bird lístky jsou ještě k dostání!