Během roku je řada termínů, které by si marketéři měli zapsat do diářů. Letos mezi ně patří i 26. září, protože právě v tento den se bude konat konference Jak budovat lovebrand.
Na této akci se mi líbí, že propojí dva světy: zákaznický a zaměstnanecký. Říká se, že na prvním místě jsou zákazníci. Je to pravda? Richard Branson tvrdí, že nikoli. Nejdříve se musíte postarat o své zaměstnance, aby se oni mohli postarat o vaše klienty. Na konferenci Jak budovat lovebrand se – mimo jiné – dozvíte odpovědi na tyto otázky:
- Jak pomáhat zaměstnancům vidět smysl jejich práce?
- Jak vytvářet firemní kulturu, kde lidé pracují s nadšením?
- Jak zlepšit design služby tak, aby pro zákazníky byla přitažlivá?
- Jak vytvářet u zákazníků wow momenty a být tak v jejich očích jedineční?
Řečníci a program konference
Rostislav Brzobohatý: 5 kroků k lovebrandu Rohlík.cz
Marketing director Rohlík.cz, v minulosti vedl marketing společnosti Rémy Cointreau (Metaxa) nebo v Dr.Max.
Vojtěch Černák: Ocelové srdce Ostravy mění těžké strojírenství v lovebrand
Již jako teenager trávil převážnou část prázdnin přímo ve výrobě strojírenských dílů v rodinné firmě. Při studiu vysoké školy zde pracoval jako programátor a THP. Po dokončení studií nastoupil do této firmy jako technolog a nyní se zabývá zahraničním obchodem, vedením projektů, personalistikou a vším co může znamenat posun kupředu. Pracuje ve firmě, kde to nejdůležitější jsou lidé, ve firmě, kde je zacházeno a komunikováno se zaměstnanci lidsky a né jako s číslem. Dokazuje, že i v těžkém strojírenství, ve špinavém provozu, mohou lidé chodit do práce spokojeni a s úsměvem na rtech.
Ondřej Lasák: Dycky Most!
Ondřej Lasák je internetový dramaturg v oddělení Vývoje pořadů a programových formátů České televize. Od roku 2015 se podílí na dramaturgii a produkci online obsahu a vedení social media kampaní u prioritních projektů ČT jako Most!, Rapl, Metanol, Dukla 61, Marie Terezie, Trpaslík, Svět pod hlavou, Případy 1. oddělení atd. Ve zbývajícím čase se věnuje promotérské a vydavatelské činnosti hudebního kolektivu Genot Centre.
Jana Štěpánková: Jak Ryor přemýšlí při tvorbě produktů a cen
Oficiálně Jana pracuje v rodinné firmě zabývající se výrobou kosmetiky již přes 10 let, neoficiálně však 27 let, tedy už od jejího založení. Firmu založila její maminka a v posledních letech obě řeší předání firmy. Jana provází každý nový produkt celým procesem jeho vzniku, od vývoje až po uvedení na trh. Řeší nábor nových kolegů, ale i vztahy se zákazníky. Snaží se zákazníky učit jak správně kosmetiku používat, ale i proč nezatracovat chemii v kosmetice.
Martin Hejl: Naši vedoucí zajišťují hlavně dobré prostředí
Martin Hejl má přes 20 let zkušeností v oboru a patří tak k inovátorům a významným osobnostem v obalovém průmyslu. Je jednatelem THIMM pack’n’display, výrobce obalů a displejů z vlnité lepenky, který je součástí mezinárodní skupiny THIMM s celkovým počtem 19 závodů v 6 zemích. Jakožto výrobce obalů z vlnité lepenky THIMM na trh dodává ekologickou variantu obalů, která je trvale udržitelnou alternativou plastových obalů nebo obalů z hliníku.
Lucie Vurbsová & Ivana Kolcunová: Jak se tvoří culture book v LMC?
Lucka je v LMC přes 2 roky a je zodpovědná za budování a rozvoje značky, ale také za řízení marketingových aktivit směrem k B2B zákazníkům všech produktů pod brandem LMC. To vše dělá s cílem být svým zákazníkům, kterými jsou převážně lidé z HR oboru, co nejlepším parťákem v jejich profesním životě. Je součástí core týmu, který stál za zrodem culture booku LMC.
Klára Honzíková: Amazing Places a zákaznická péče na dvou stranách
Klára miluje výzvy, nad kterými okolí nevěřícně kroutí hlavou a ona si naopak díky nim plní sny. Sedm let pořádala akce po celém světě pro Socialbakers, z nichž nejznámější je konference Engage Prague. Jeden by si řekl, že to bylo práce až nad hlavu, ale Klára ve svém volném čase zvládala další projekty. Pracovala pro tenisové Australian Open a podílela se na organizaci Laver Cupu, který proběhl v roce 2017 v Praze a vloni v Chicagu. Letos si i ona řekla, že práce v kanceláři bylo dost a po 7 letech skončila. Začala se plně věnovat tomu, co jí v poslední době baví nejvíc – tvorbě obsahu na sociálních sítích. Spolupracuje s projektem Amazing Places, kde má na starosti jejich sociální sítě – především Instagram. Vloni si splnila dalších ze svých snů a pořídila si krásnou chaloupku Vejminek, kterou pronajímá a které se také stará o sociální sítě.
Anna Šenk: Empatie, nejdůležitější dovednost nejen zákaznické péče
Anna Šenk má díky svému působení ve startupových projektech (např. Dámejídlo.cz, Rohlík.cz) bohaté zkušenosti s budováním a zaváděním nových provozních systémů, řídicích mechanismů, optimalizací procesů, aplikací a vytváření prozákaznického prostředí. Baví ji, když může pracovat s lidmi, rozvíjet je i sebe a vidět, že společná snaha má smysl. Firmám poskytuje konzultace v oblastech zlepšování služeb a zákaznické péče jako konzultant GrowJOB Institute Petra Ludwiga. Díky své kariérní cestě od telefonistky až po provozní ředitelku, která řídí stovky podřízených nasbírala velmi cenné zkušenosti. Nyní se aktivně věnuje projektu Lepší služby.
Také chcete mít lovebrand?
Tak to na konferenci nesmíte chybět. Koná se 26. září v kině Lucerna od 17 do 22 hodin. Vstupenky se prodávají za 1.990,- Kč včetně DPH. Místa ubývají prázdniny neprázdniny, tak neváhejte.