Reklama na internetu
Přesné cílení a efektivní oslovení za úžasné náklady
Oslovte zákazníky ve všech fázích nákupního procesu.
Nápaditá online reklama, která funguje.
Reklama ve vyhledávačích
Oslovte lidi, když hledají Váš produkt nebo službu
Oslovte lidi přímo ve chvíli, kdy hledají Váš produkt nebo službu. Váš reklamní inzerát uvidí na Google i Seznamu. Kde? Nad výsledky vyhledávání, pod nimi či vedle nich. Jak to může vypadat? Například takhle:
Plaťte za skutečný výkon, ne zobrazování naslepo.
Za reklamu ve vyhledávání se platí až při kliknutí (PPC)nebo jiné interakci (například zahájení telefonického rozhovoru, zobrazuje-li se na mobilu, dokončení nákupu v e-shopu - CPA). Reklama ve vyhledávání je výkonnostní reklamou.
Ceny za proklik (CPC) se pohybují v řádu korun u málo konkurenčních odvětví až po přibližně desítky korun.
V každém okamžiku znáte přesné náklady na získání zákazníka, odeslání poptávky nebo zhlédnutí stránky s kontakty.
Nastavte si denní, týdenní i měsíční rozpočet, který dodržíme. Minimální rozumná částka pro měsíční kampaň je přibližně 5.000,- Kč a více. Je možné nastavit striktní pravidla. Díky tomu nikdy nepřekročíte rozpočet, který je pro reklamu vyčleněn.
- Všechny kampaně jsou přímo měřitelné díky propojení webové analytiky s reklamními systémy.
- Každý měsíc obdržíte přehledný report s hodnocením výkonu reklamy na internetu.
Mám zkušenosti s řízením kampaní od několika málo tisíc až po víc než 250.000,- Kč měsíčně.
Správně nastavená reklama ve vyhledávání se zobrazí pouze lidem, kteří zadají klíčové slovo nebo výraz, na který má být spuštěna. Díky tomu je zajištěna maximální relevance.
- Sepíšeme správná slova, která lidé používají při vyhledávání (mimo jiné i díky kvalitní analýze klíčových slov).
- Připravíme inzeráty, které vyniknou nad konkurencí a zdůrazní výhody právě Vaší nabídky.
- Reklamy zákazníky zaujmou. Mimo jiné díky tomu, že využíváme modely ACCA a AIDA.
Jen fair play má smysl. Pokud web, na který budou reklamy směřovat, nebude kvalitně připraven, vylepšíme ho.
Reklama na internetu, a zejména ta ve vyhledávání na Google a Seznamu, má velkou výhodu: je-li třeba něco přidat či upravit, jde to velmi rychle. Změny se projeví v řádu minut.
I když bude reklama mít výborné výsledky, vždy jde ještě vylepšit. Aby byla ještě efektivnější. To znamená:
- levnější (s nižšími náklady na konverzi i proklik)
- s vyšším počtem kliknutí a mírou prokliku CTR
- s vyšším podílem zobrazení apod.
Nejen, že je to možné, je to i nutné. U všech klientů po spuštění reklamní kampaň postupně ladím/optimalizuji. Zvyšuji tak její výkon a klientovi šetřím peníze.
U klienta Altus Software jsme při optimalizaci reklamy ve vyhledávání snížit cenu konverze (odeslání poptávky) na zlomek původní částky.
Grafická bannerová reklama
Zákazníci preferují toho, koho znají. Budujte značku a získejte je!
Bannerová reklama je skvělá, pokud potřebujete lidi seznámit s Vaším produktem či značkou nebo upevnit jejich znalost.
- Stanovíme cíle kampaně
- Nadefinujeme cílové publikum
- Připravíme reklamu s perfektním claimem a výzvou k akci v různých velikostech a modifikacích
- Spustíme kampaň
- Podpoříme reklamy s nejlepším výkonem
Reklamy budou atraktivní, srozumitelné, důvěryhodné a splní stanovené cíle.
U bannerové reklamy je možné platit za proklik či za zobrazení reklamní kreativy. Důležité je stanovit, co je výhodnější. Role bannerové reklamy je odlišná od reklamy ve vyhledávání.
Zjednodušeně: Má-li kampaň hodně zobrazení, ale méně prokliků, je výhodné nastavit model platby za proklik. Má-li reklama hodně prokliků, ale méně zobrazení, je vhodnější nastavit platbu za tisíc zobrazení (model CPM).
Výkon internetové reklamy se skvěle měří. A to platí i pro reklamu bannerovou. Nejsledovanějšími parametry jsou tyto:
- počet zobrazení
- počet kliknutí
- CTR (míra prokliku)
- počet zhlédnutých stránek na webu po kliknutí na reklamu
- délka návštěvy
- počet konverzí a míra konverze
- role bannerové reklamy v procesu vedoucím ke konverzi
Bannerová reklama má především informační roli. Oslovuje totiž potenciální zákazníky ještě ve fázi, kdy produkt, značku nebo službu neznají, popřípadě se ještě nerozhodli pro nákup. Bannerovou reklamou se informují klienti, buduje povědomí a tvoří se chuť nakoupit.
Stanovíme rozpočet. A dodržíme ho. Podpoříme reklamy, které fungují nejlépe a omezíme ty, které nemají požadovaný výkon. Maximalizujeme efekt výsledky/vložené peníze.
V Marketing Mind se nikdy nesetkáte s tím, že by se spustily kampaně a nechaly se běžet bez dozoru na "autopilota". Existují sice některá užitečná automatická pravidla, ale hlavním těžištěm a zdrojem výkonu kampaní je pečlivá práce a pravidelná optimalizace. Díky tomu budou mít kampaně požadované výsledky.
Navíc k okamžitému přístupu do systému webové analytiky každý měsíc obdržíte přehledný report, ve kterém bude shrnut průběh a návrhy na další postup.
Znovu zaujměte remarketingem
Chytře se připomeňte lidem, kteří už u Vás byli. Využijte příležitost!
Remarketing je reklamním nástrojem, který umožňuje oslovit lidi, kteří už byli na Vašem webu, ale z nějakého důvodu nedokončili požadovanou akci. Nebo ji dokončili, ale existuje u nich například potenciál dalšího nákupu. Pomocí různých druhů a forem reklamy je pak možné takové zákazníky znovu zaujmout (např. grafickou nebo textovou reklamou) na různých místech internetu.
I v případě remarketingu je možné platit buď za zobrazení nebo za proklik.
Připomenout se lze graficky, videem i textem.
I remarketing je charakteristický tím, že náklady máte neustále pod dohledem.
Fantastická online reklama
je nápaditá, přesně zacílená a ekonomicky efektivní. Začněme teď!