Tvorba webových stránek
Získejte bezpečný základní tábor pro výstup k Vašim online cílům
Váš nový web
Lidé ho najdou. Bude plnit cíle. A bude se Vám líbit. Už se těšíte?
Jako zmáčknutí kouzelného knoflíku
Prezetnace bude přesně vyladěna k plnění Vašich cílů. Na základě fundovaných analýz. Opravdu solidní marketing.
Jednoduše krásný web. Přesně pro Vás
Design webu bude přesně odpovídat zaměření Vaší činnosti a Vašim klientům. Žádná tuctová prezentace.
Jednoduchá správa obsahu stránek
Vše bude nastaveno tak, abyste mohli v budoucnu obsah přidávat a upravovat sami. Jako texty ve Wordu.
Nic neponecháme náhodě. Web bude obsahovat kvalitní zabezpečění. A bude také rychlý. Návtšěvníci to ocení.
Optimalizace pro vyhledávače
Web bude respektovat všechny zásady optimalizace pro vyhledávače - SEO. To ale není vše. Bude mít i skvělý obsah.
Responzivní web
Váš nový web bude dobře sloužit na všech platformách a samozřejmě ve všech prohlížečích. Půjde s dobou.
Výsledky, na které se můžete spolehnout
Kvalitní a promyšlená práce. Žádné vzdušné zámky.
Weby, které plní své funkce - Vaše cíle
Lidi Váš web zaujme. Následně porozumí tomu, co jim chcete sdělit. Web je přesvědčí, aby provedli akci, kterou mají udělat. Zní to logicky? Spousta nových webů ale taková není. Jejich tvůrci totiž nerespektují základní model, který se jmenuje ACCA (Attention, Comprehention, Conviction, Action, tedy pozornost, porozumění, přesvědčení, akce).
Weby, které se snadno ovládají a upravují
Stránky stavím na platformě WordPress. Je to světově nejrozšířenější technologie pro tvorbu webů. A díky tomu je úžasně flexibilní. Zároveň je však charakteristická naprosto senzační jednoduchostí ovládání pro uživatele. Takže si budete moci cokoli upravit, změnit nebo doplnit. Pokud budete chtít!
Firemní stránky, blogy, weby pro neziskové organizace, microsite apod.
Tvořím v podstatě všechny typy webových stránek, včetně e-shopů. Vždy na míru, s unikátními texty i grafikou.
Příklady webových projektů
Web není jen na ozdobu. Musí fungovat a plnit cíle.
Nedělá Váš současný web to, co od něj čekáte?
Buď zásadně zvýšíme jeho výkon, nebo postavíme nový.
Jedna věc je web jako takový, druhá jeho obsah. Každý řetěz je tak silný, jako jeho nejslabší článek. Nabízím nejen kvalitní copywriting - tvorbu textů, ale i kompletní content marketing, včetně nastavení strategie. V případě zájmu je možné připravit i interaktivní obsah, jako například videa, podcasty, infografiky, prezentace apod.
Existují služby, na kterých si můžete vytvořit web zdarma (například Webnode, Google Sites, Estranky). Jsou vhodné, pokud potřebujete jednoduchý web převážně pro osobní použití, blog, prezentaci Vašeho hobby a podobně. Pokud ale web potřebujete pro podnikání, doporučuji řešení zdarma nevyužívat. V čem je rozdíl? Je to jako jet autostopem (vždycky je v tom háček a nejistota) nebo mít vlastní vůz, na který se můžete spolehnout (je vždy k dispozici).
Web je pro podnikatele/živnostníky i střední a větší firmy často dominantním zdrojem poptávek. V podstatě jde o investici, která se Vám musí vrátit. Pokud je udělaná dobře, vrátí se hodně rychle. Pokud nefunguje, nemusí se vrátit vůbec.
Na trhu se také setkáte s nabídkami "web do tří dnů za 5.000,- Kč" a podobnými. Pozorně si přečtěte, co za tyto peníze dostanete. Spočítejte si, kolik času asi může tvůrce řešením Vašeho webu strávit, pokud chce nejen pokrýt náklady na práci, ale i realizovat alespoň minimální zisk. V zásadě takové nabídky vytvoření internetových stránek postihují to, že Vám někdo přidělí místo na internetu a dá k dispozici univerzální šablonu, kterou si buď sami vyplníte, nebo ji vyplní pro Vás za příplatek. Tím to ale končí. Žádný marketingový vhled, žádné poradenství, žádný business insight.
Já takto nepracuji. Zakládám si na tom, že výsledky mé práce se skládají z celé řady činností - od správného pochopení Vašeho podnikání, cílů, zákaznických segmentů přes analýzu konkurenčních aktivit až po testování a optimalizaci výsledku.
Nenabízím nejlevnější řešení a nekonkuruji nabídkám "web do týdne bez řečí". Chci, aby výsledek stál za to. Aby Vám web vydělával peníze a abyste ze spolupráce měli radost a dobrý pocit.
Vytvoření/výroba webových stránek není otázka půl dne. Obvyklý webový projekt v Marketing Mind trvá přibližně 2 měsíce. Jakými fázemi tvorba www stránek prochází?
- Ujasnění zadání: s klientem se bavíme to tom, jaké produkty a služby nabízí, kdo jsou zákazníci a kdo jsou hlavní konkurenti
- Stanovení role webu: specifikujeme, jakou roli má web hrát v jeho podnikání a jaké hlavní cíle má web plnit
- Stanovení rozsahu a ceny: potvrdíme objednávku a pouštím se do práce
- Zasazení do rámce marketingové komunikace: pokud na straně klienta existuje komunikační strategie, řídím se podle ní; pokud ne, domluvíme se na základech strategie pro web. Ideální je, pokud má například značka stanoven svůj vlastní archetyp.
- Analýza konkurence: pečlivě posoudím, v čem je na internetu silná konkurence, kde má naopak slabé stránky a co může být zdrojem inspirace
- Analýza zákazníků a jejich chování na internetu: vždy připravuji analýzu klíčových slov a ve většině případů i výzkum toho, co je pro zákazníkovy klienty důležité (viz např. projekt webu oční optiky)
- Návrh informační architektury webu: v této etapě se formuluje základní struktura webu
- Požadavky na obsah a strukturu jednotlivých stránek: co má obsahovat každá důležitá stránka
- Návrh drátěných modelů: drátěný model ukazuje základní obsah stránky a plně respektuje zásady UX
- Tvorba obsahu jednotlivých stránek: copywriting a zároveň optimalizace obsahu webu pro vyhledávače (SEO) nejen obsahu stránek, ale i on-page faktorů (titulky, popisy, názvy obrázků apod.) podle
- Grafický návrh: vytvoření unikátního grafického designu, který vhodně doplní vše, co bylo dosud připraveno; design webu je velmi důležitý, ale platí, že spíš než umělecké dílo musí jít o kvalitně ukotvenou vizuální reprezentaci, která usnadní plnění cílů webu
- Kódování: převedení všeho výše uvedeného z papíru a digitálních dokumentů do elektronické praxe
- Uživatelské testování: před tím, než web nasadíme a přivedeme na něj návštěvníky, otestujeme, zda vše funguje tak, jak má; web necháme otestovat skutečným lidem z cílové skupiny
- Finální nastavení: vyladění podle výsledků testování
- Uvedení do ostrého provozu: spuštění webu, nasazení webové analytiky (aby bylo možné měřit výkon webu), nastavení konverzí (cílů webu), nastavení Google Seacrch Console (dříve Nástrojů pro webmastery) pro monitorování toho, jak si web stojí ve vyhledávání
A dále mohou následovat ještě například tyto aktivity:
- Vytvoření profilů na Firmy.cz, Google My Business, Najisto.cz
- Příprava, spuštění a optimalizace reklamy na internetu
- Tvorba kvalitního obsahu v rámci obsahové strategie - copywriting/content marketing
Internetové prezentace tvořím pro živnostníky, malé, střední i velké firmy i neziskové organizace.
Sídlím v Českých Budějovicích, kde mám i kancelář (Ledenická 12, Srubec). Osobní kontakt je při tvorbě webu výhodou, ale ne nutností. Díky Skype, cloudu, telefonu a e-mailu je možné pracovat v podstatě po celém světě. Jedním mým klientem je i právník z Floridy, pracoval jsem i pro investičního poradce z Nového Mexika.
Nicméně pokud jste z Českých Budějovic, Českého Krumlova, Kaplice či v rozumné dojezdové vzdálenosti v rámci Jihočeského kraje (do cca 100 km), rád se s Vámi osobně sejdu. Vždy jste vítáni i v mé kanceláři. V případě větších zakázek je možné sejít se i v Praze.
Weby tvořím tak, aby byly perfektně použitelné na počítačích, tabletech i chytrých mobilních telefonech. Stavím je na osvědčené a moderní platformě WordPress.
Celý obsahu internetových stránek bude editovatelný. To platí jak pro hlavní stránky, tak i pro příspěvky na blogu. Administrace a úprava jsou jednoduché. Všechno připomíná psaní textu v programu Microsoft Word.
Váš web bude fantastický
Udělejme k tomu první krok. A začněme hned teď.